Klantenservice
Heb je een vraag of probleem? Dan kun je op twee manieren contact opnemen met de klantenservice van 888 Casino. Je opent de live chat via het kopje ‘Klantenservice’ op de website of je stuurt een mail naar klantenservice@888.nl. In beide gevallen zul je snel antwoord krijgen op je vraag.
Als je de live chat opent, krijg je eerst een chatbot te spreken. Bij het schrijven van de review hebben we dit voor jullie uitgeprobeerd en de resultaten waren nog niet heel indrukwekkend. De chatbot begreep onze vraag over de bonusvoorwaarden niet, maar wilde ons in eerste instantie ook niet doorverbinden met een medewerker. Toen we eenmaal wel werden doorverbonden, moesten we lang in de wachtrij wachten. Uiteindelijk werd de vraag gelukkig wel duidelijk beantwoord.
Waarschuwing van de KSA
Wij waren niet de enige die tegen problemen met de klantenservice van 888 aanliepen. Eind november 2025 kreeg 888 zelfs een waarschuwing van de Kansspelautoriteit, omdat de klantenservice niet goed genoeg bereikbaar was. 888 Casino zou dit probleem gaan oplossen. We houden het in de gaten.
Klachtenprocedure
Heb je een klacht over 888 Casino? Dan kun je een officiële klacht indienen. Dit doe je door een mail te sturen naar klantenservice@888.nl. Je krijgt binnen 72 uur een bevestiging en de klacht wordt binnen acht weken in behandeling genomen.
We beoordelen de klantenservice van 888 Casino met een 7 door aftrekpunten voor:
- een ontbrekende FAQ-pagina (0,5).
- het ontbreken van telefonische support en whatsapp support (2x0,5).
- lange wachttijden bij het spreken van een medewerker bij de live chat (1).
- veel negatief commentaar over support (0,5).




Wat vinden onze bezoekers van 888 Casino?
Er is nog geen opmerking geplaatst.