Support
Je kunt op verschillende manieren contact krijgen met LeoVegas. Zo kan je contact opnemen via telefoon, e-mail en de live chat. Contact opnemen via de telefoon of via e-mail is bij LeoVegas niet erg klantvriendelijk, dit kan namelijk tot 10 dagen duren voordat je een antwoord krijgt.
De live chat is daarentegen in de meeste gevallen een erg goede optie, toen wij de live chat testte kregen we in de meeste gevallen binnen een minuut antwoord. In sommige gevallen duurde het echter even voordat we iemand van de klantenservice toegewezen kregen, nooit echt meer dan een paar minuten, maar toch. Desalniettemin raden wij alsnog aan om vragen te stellen via de live chat van LeoVegas.
LeoVegas heeft een beperkt FAQ-gedeelte (veel gestelde vragen), hier kan je antwoord vinden op je vragen. Je vindt deze supportsectie in het menu (niet in de footer). Hier vind je ook de weg naar de overige supportmogelijkheden.
Telefoon
Telefonisch is Leovegas Casino 24/7 bereikbaar via +31 800 2300416.
Ze reageren dan binnen een paar minuten.
E-mail
Je kan een mail sturen naar support@leovegas. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie.
Reactietijd: meestal binnen 24 uur.
FAQ
Leovegas heeft een helpcentrum met algemene vragen.
Kijk eerst bij de FAQ voordat je contact opneemt.
Live chat
De live-chat is de snelste optie. Je krijgt vrijwel onmiddellijk een medewerker te spreken.
Live chat is 24/7 beschikbaar in het Nederlands en Engels.
Wat vinden onze bezoekers van Leovegas Casino?