Klantenservice

De klantenservice van Starcasino is op verschillende manieren bereikbaar. Via telefoon (0800-0222001) en mail (klantenservice@starcasino.nl) kun je 24/7 contact opnemen met de helpdesk van het online casino. Via de live chat op de website is de klantenservice dagelijks tussen 08:00 uur en 0:00 uur te bereiken. Je opent de live chat met het rode icoon op de website. Je krijgt dan eerst een chatbot te spreken, maar deze kan je ook snel doorverbinden met een medewerker als dat nodig blijkt te zijn.
Veelgestelde vragen
Op de site van Starcasino vind je onder het kopje ‘Hulp en contact’ een veelgestelde vragen-sectie. Hier beantwoordt het casino veelgestelde vragen over onder meer account en registratie, geld storten en uitbetalen en bonussen. De informatie is duidelijk gerangschikt op onderwerp en het is hierdoor gemakkelijk om het antwoord te vinden op de vragen die je hebt.
Klachtenprocedure
Als je een klacht hebt, raadt Starcasino je aan om eerst contact op te nemen met de klantenservice. Mocht het dan niet lukken om de klacht naar tevredenheid op te lossen, dan kun je een officiële klacht indienen. Hiervoor stuur je een mail naar klantenservice@starcasino.nl. In die mail vermeld je jouw naam en contactgegevens, de datum waarop je de klacht indient, de gebruikersnaam van je account en natuurlijk de volledige klacht. Starcasino zal de klacht binnen 72 uur in behandeling nemen en binnen dertig dagen ontvang je een schriftelijk antwoord.
Wat vinden onze bezoekers van Starcasino?
Er is nog geen opmerking geplaatst.