transparant img

Hartelijk welkom!

Wat is jouw leeftijd?

Wij zijn wettelijk verplicht dit te vragen. Je antwoordt anoniem.
Bedankt voor jouw eerlijkheid!

Je verklaart dat je naar waarheid hebt geantwoord en dat je begrijpt dat deze website alleen bedoeld is voor personen van 24 jaar en ouder die zich bewust zijn van de risico's van kansspelen en op dit moment niet zijn uitgesloten van het spelen van kansspelen.

Door antwoord te geven, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Lees er meer over in onze privacyverklaring.

Waar kan ik terecht met mijn casino klachten?

FAQ Categorie: Klantenservice

Heeft u naar aanleiding van het spelen bij een online casino klachten of heeft u problemen met uw casino-account? Wacht niet te lang en neem altijd eerst contact op met het casino. 

Casino klachtenprocedure

Wanneer u een specifieke klacht heeft over een bepaald casino kunt u het beste eerst proberen er met het betreffende casino uit te komen via de klantenservice. Elk casino heeft een klachtenprocedure en elk casino zal er alles aan willen doen om klanten tevreden te houden. Zorg dat u uw casino klachten altijd goed onderbouwt met bewijs. Maak screenshots van spelgebeurtenissen en neem zonodig gesprekken op.

Anonieme casino klachten

Wilt u liever anoniem of buiten het casino om een klacht deponeren of heeft u een geschil waar u niet uitkomt? Raadpleegt u dan de Kansspelautoriteit. Hier kunt u ook terecht voor support.

Terug naar het overzicht