Klantenservice
Als je een vraag of probleem hebt, kun je de klantenservice van Winnitt op verschillende manieren bereiken.
- 24/7 via het telefoonnummer 070-550 08 78.
- Live chat via de website. Kies voor de optie ‘Winnitt’. De chat is dagelijks beschikbaar tussen 09:00 en 23:30 uur. Je krijgt eerst een chatbot te spreken, maar je wordt snel doorverbonden met een medewerker als dat nodig is.
- 24/7 via Facebook Messenger Winnitt. In dat geval krijg je meestal binnen twee uur antwoord.
Veelgestelde vragen
Voordat je besluit om contact op te nemen met een medewerker, kun je een kijkje nemen in de veelgestelde vragen-sectie. Veel vragen worden daar beantwoord. Er is een aparte categorie met vragen over Winnitt, maar ook veel TOTO vragen zijn als Winnitt speler interessant. Zo lees je van alles over bonussen, stortingslimieten, het aanmaken van een account en het uitbetalen van geld.
De vragen staan ingedeeld in categorieën, maar je kunt ook een zoekbalk gebruiken om het antwoord op je vraag te vinden. Dat maakt het eenvoudig om de juiste antwoorden te vinden.
Klachtenprocedure
Heb je een klacht over Winnitt? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice. De klacht wordt geregistreerd en vervolgens zo snel mogelijk afgehandeld. Dit gebeurt uiterlijk binnen acht weken na ontvangst. Ben je het niet eens met de manier waarop de klacht afgehandeld is? Dan heb je de mogelijkheid om je te wenden tot de Ombudsman. Die zal jou verder begeleiden.
Wat vinden onze bezoekers van Winnitt?
Er is nog geen opmerking geplaatst.